Torsdag, Dag 4 LCHF

Vi klev upp och åt ingenting, vi åkte och handlade istället, på ICA. Det har ju varit planen hela veckan egentligen.
 
När vi kom hem så stekte herrn upp lite bacon och ägg åt mig dock, mums!!!
Dricker Vatten med citronskivor regelbundet nu, det är nice.
 
Till middag stod vi i valet och kvalet om vi skulle grilla eller ej, men beslutningen blev att vi skulle testa ett recept från den nya boken jag köpte "Viktminskning med LCHF"
 
Så vi gjorde lite fyllda paprikor med smak av taco. Blev mumsigt!
 
Sen är ju min man lite speciell så efter att han ätit 2 paprikor åt han också en banan och så stekte han en jävla massa pannkakor som han åt.
 
Han fick mig att testa en halv pannkaka, min mage började krampa direkt!! Men sen har jag alltid varit känslig för just pannkakor... Dumt var det iaf ..
 
Testade också ett nytt LCHF bröd som dom säljer på ICA, det smakar RIKTIGT gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback