Slut

Denna arbetsdag är snart över och jag har bara käkat 1 kycklingsallad, inte konstigt att jag har huvudvärk.
 
Jag har druckit 1 liter vatten i allafall.
 
Det är nog min kropp som har avtänding på socker också kan jag tänka mig. Inte van att gå en hel dag utan socker. Jag klarar mig ju lätt en dag utan mat bara jag dricker någon läsk...
 
Huvudvärk har jag då och är helt slut, men nu ska jag strax iväg på danska kurs så det är bara att hitta energin någonstans och göra det.
 
När jag kommer hem ikväll så har mitt hjärta fixat mat till mig.
 
Förövrigt vill jag bara säga att han är bäst på alla sätt och vis, kan fan inte beskriva hur tacksam jag är för honom.
Igår hade jag av någon anledning en riktig depp över allt här i livet, sån där som jag kan få ibland, men han tog fan hand om mig. Alltså på riktigt. Jag har aldriig känt mig så älskad förut, för första gången i mitt liv är jag värd någonting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback