Dag två och review av dag 1 LCHF

Igår var jag död, helt och totalt, om det berodde på förändringen av matvanor eller sömnbrist vet jag inte. Jag hade extrem huvudvärk och när jag och Damian la oss för att titta på film somnade jag direkt.
Middagen åt vi sent då jag inte var hemma fören efter 20.00 då jag hade varit på dansk-kurs.
 
Damian hade fixat en Avocado, broccoli, paprika, gurka och bacon sallad till mig som jag åt tillsammans med en dansk bøf och beasås.Dryck var vatten med citronskivor i!  Det var gott men det var fan svårt att hålla fingrarna istyr när han satt och åt pommes. Men det gick! Och mitt totala intag av kolhydrater igår måste ha varit närmare 0.

Imorse vaknade jag och kände mig så jävla utvilad och bra! Vaknade nog första gången innan larmet gått men lat som man är ligger man ju kvar ;) På tåget så satte sig en tjej bredvid mig som åt frukost. En baguette med smör och ost, jag kände doften av den och dog nästan. Ville bara ta den ifrån henne och äta upp den. Men det gjorde jag såklart inte!

Frukost idag: Vatten..
Lunch: Kycklingsallad, med majs, ärtor, gurka, paprika och grönsallad. Vet att majs och(?) ärtor inte är LCHF men fan så svårt att pilla bort. Mitt fokus var ändå på att äta all kyckling!
Middag idag har vi inte pratat om än, så vi får se när jag kommer hem. Tror nog vi ska ta och åka till ICA och handla lite.

Annars idag har jag känt mig bättre än igår, kan ju också bero på att jag sovit ut riktigt äntligen!

Väntar och ser vad som händer, men det är svårt. Fan jag älskar ju bröd med smör.

Just det, igår när jag kom innanför dörren så sprang jag till kylen och tog ut smör(bregott normalsaltat) och ost(Gouda) och käka några skivor. Ost med smör! Jo, de fungerade fint som snacks! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback