Storm och diverse annat

Klass 2 varning här i skånelandet men rätt lungt tycker jag!
Dock märkte man ju imorse att de inte var någon idé att ta sig över till DK då de ändrat om alltihop, med rädsla för att de skulle stänga brohelvetet stannade jag hemma och arbetade lite istället!
 
Damian har också blivit svensk och finns nu till och med p upplysning.se! Fantastiskt vad lätt det gick trots att de sa att det var helt omöjligt. Kanske hittade dem mitt hat-inlägg och tänkte om? Vem vet!
Fick brev hem igår att han blivit folkbookförd och tilldelad personnummer här i Sverige! Happy days!
 
Flytt: Sker 28:e Mars hoppas jag! Väntar på svar från herrn men det låter hoppfullt! Ska köpa säng och grejer så vill ju gärna ha den levererad innan påsk helgen startar.
 
Övrigt? Njaaaaa! Inte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback