Löjligt kär

Fan jag är så jävla kär att det är pinsamt! Vakna upp på morgonen och bara känna "herregud vad jag tycker om den här människan mycket " och bara att tänka på det gör att hjärtat rusar. Vill bara krypa intill, vara nära.
 
Att kunna gå runt i en dvala av ingenting för att sedan ägna en liten tanke på honom som gör att hela jag ler. Alltså bli glad av en tanke.
Kunna sitta och tänka på vad vi gjort och fnissa som något freak. Yes, den nivån är jag på.
 
 Känner mig som en jävla fjant som svävar bland moln, men det är rätt coolt det också!
 
Slår ett slag för kärleken för den är ganska ball ändå!
 
Finaste finaste finaste
 

Kommentarer
mam säger:

Ska bli mycket spännande att träffa han med stort H, du är så klok och fin så det blir nog bra <3

2013-03-08 | 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback