Inflyttade och klara

Torsdag spenderade vi vår första natt i lägenheten. Vi hade verkligen en heldag. Drog till IKEA runt 10 på morgonen och var där till nästan klockan 14. Trots att vi bara skulle in och hämta allt som jag förbestämt att vi skulle ha. Så är det ibland. Vi drog sen och skrev kontrakt och hämtade nycklar, hämtade alla våra saker i gamla lägenheten och så lagade herrn lasange åt oss. Vi fick ju lov att inviga ungnen!
 
Tillslut kom IKEA prylarna, runt 21 på kvällen.
 
På Fredagen fick vi dra på IKEA igen för de saknades en grej till sängramen, så vi körde köttbullar 2 dagar i rad. YAY för hästköttbullar!
 
Hem till nya lyan och bygga säng, det blev jätte fint!!
 
Resterande helg har mest varit mys och god mat.
 
Åkte till flygplatsen och hämtade Emil på Söndagen runt kl 14 sen drog vi allesamman över till Köpenhamn till kvällningen och mötte upp Klement, Kristian och Anders senare också. Jätte trevlig kväll, dock blev jag ordentligt på lyset efter att de beställt in shot på shot på shot ... Så Damian fick glatt ta hem mig och bädda ner mig! Så kan det gå!
 
Så igår var alltså en rejäl bakisdag med pizza och cola .. Drällde runt hemma i lägenheten i mitt stora täcke hela dagen. Det var nog jobbigt det.
 
Nu sitter jag på arbetet och har precis blivit klar med en överblick av vårat ticket system. Blev helt okej tycker jag :)
 
Så ja, livet rullar på helt enkelt. Händer inte mycket egentligen. Älskar för mycket och tänker för lite tror jag. Så det blir sådär farligt som det kan bli ibland. Jag är övertygad om att det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback