Dag 3 - Mina föräldrar

Som alla andra barn så har jag självklart en mor och en far som producerat fram mig.
Tyvärr har jag inte haft den turen att få ta del av bådas liv lika mycket, men jag har en mamma i alla fall. Världens bästa. Pappa kan vi lämna utanför detta då jag inte pratat med honom sen jag var 16 år.

Mamma, min mamma... Min älskade förebild.
Starka kvinna!
Har alltid varit mammas flicka, förutom i tidiga tonåren men då var jag väl ingens flicka ..
Jag älskar min mamma, min mor är min bästa vän och jag kan inte förklara min kärlek till henne i ord.
Jag är så glad att just hon är den hon är.
Vi kan prata om allting och hon har stöttat mig i de allra svåraste tider, så som mammor ska göra men som kanske inte alla gör.
Vet att hon skulle göra allt som står i hennes makt för att  vi 3 barn ska få det bra, och det är tryggt att veta det.

Destå äldre jag blivit destå oftare får jag höra hur lik jag är min mor, och det är jag stolt över. Jag är gärna lik mamma till både beteende och utseende.

Jag älskar dig mamma!


Kommentarer
mam säger:

älskar dej sessan, är tacksam och stolt över att just du är min dotter <3

2013-03-08 | 23:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback